Od otwarcia 30 lipca 2010 do dzisiaj w kasach Centrum sprzedano 67 949 biletów.

Największym powodzeniem cieszyły się „Śluby panieńskie” oraz „Step Up 3D”, które zgromadziły po ok. 6,5 tysiąca widzów.

Na trzecim miejscu uplasował się „Shrek Forever 3D”, kolejne filmy o najwyższej frekwencji to „Zakochany wilczek 3D”, „Street Dance 3D”, „Jak ukraść księżyc 3D”. Duże szanse na podium ma najnowszy Harry Potter, który w ciągu pierwszych trzech dni wyświetlania zgromadził 2 500 widzów.

Bardzo dużym zainteresowaniem cieszy się także nowa strona internetowa www.stylowy.net. Od otwarcia odnotowaliśmy 186 423 unikalnych odwiedzin strony (1 288 723 odsłon), co oznacza, że średnio, dziennie 1 600 osób ogląda naszą stronę.

– Na popularność strony wpływają wprowadzone rezerwacje internetowe biletów oraz stale aktualizowany repertuar – uważa Bubeła.